Головна » Настав час спрощувати робочий процес

Настав час спрощувати робочий процес

  • від
Робочий процес

   Сьогодні робочий процес у більшості компаній є надзвичайно заплутаним і, як показують результати нещодавно проведеного дослідження, 74% респондентів оцінюють їх організацію як складну. Стало важко зосереджуватися на речах, які є дійсно важливими. Ми часто губимось у щоденних  рутинних проблемах, що і заважає нам вдало реагувати на кризові ситуації. Наші дні часто заповнені безкінечним опрацюванням електронної пошти, відвідуванням беззмістовних зустрічей та заповненням шаблонів. І для того, щоб організації змогли реалізували свій виробничий потенціал, нам потрібно усунути надлишкову складність бізнес-процесів, повернути кришталеву ясність стратегічним пріоритетам і дати людям можливість зосередити свій час та енергію на роботі, яка матиме найбільший вплив на результативність. Настав час спрощувати робочий процес.

   Четверта промислова революція без підвищення продуктивності

   Нині ми перебуваємо на передовій сходинці четвертої промислової революції. Ми живемо в цифрову епоху, коли штучний інтелект, великі дані та Інтернет речей відкривають нам можливість нарешті вийти з зони операційної, повторюваної роботи та зосередити свій час, енергію та можливості на діяльності, яка забезпечує найбільшу цінність. Однак, перебуваючи в розпалі четвертої промислової революції, нам все ще слід усвідомити, які підвищення продуктивності були досягнуті попередніми революціями.

ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК


Отримайте консультацію фахівця та дізнайтесь вартість необхідної Вам послуги.

       Чому саме ця революція НЕ забезпечує підвищення продуктивності, на відміну від попередніх революцій? Важливим рушієм є високий ступінь зайвої складності в організаціях робочих процесів, який стримує нас. Багато компаній все ще дотримуються складних організаційних структур та практик управління 20-го століття. 

     Організаційні структури 20-го століття, що стримують нас

       Нинішня криза складності значною мірою пояснюється тим, що багато компаній працюють, використовуючи застарілі методи організації роботи. Ці підходи 20-го століття до структури та управління притискають наш продуктивний та інноваційний потенціал. Вони не дають нашим людям можливості креативно мислити і ефективно використовувати ресурси, що є в розпорядженні організацій.

    Рис. 1. Типова структура 20-го століття

       Нинішня криза складності значною мірою пояснюється тим, що багато компаній працюють, використовуючи застарілі методи організації роботи. Ці підходи 20-го століття до структури та управління притискають наш продуктивний та інноваційний потенціал. Вони не дають нашим людям можливості креативно мислити і ефективно використовувати ресурси, що є в розпорядженні організацій.Зараз з’являються нові проекти організацій, які прагнуть звільнити творчий та продуктивний потенціал наших людей шляхом сприяння багатому автономному співробітництву. Нові моделі включають новітні технології (штучний інтелект та Інтернет речей), щоб усунути або автоматизувати повторювані процеси та дати можливість людям зосередитись на завданнях, які мають найбільшу цінність: вирішення проблем, прийняття рішень та проектування.

       Усунення бюрократичних процесів

       Коли ми   говоримо про бюрократію, то часто на думку приходять незрозумілі правила та процеси, які займають багато часу та в результаті не є ефективними. Зважаючи на те, яка увага приділялась цим процесам за минуле століття, не дивно, що проектування хороших процесів стало ніби мистецтво. Тільки погляньте на Six Sigma (Шість Сигм). У цій методології є пояси, подібно до карате, які дають тим, хто досягає певного рівня володіння процесом.

       Пару десятиліть тому концепція Six Sigma (Шість Сигм) була змішана з іншою концепцією під назвою LEAN (Ощадливе виробництво). Це поєднання, LEAN Six Sigma, надає можливість створювати прекрасні детальні процеси, які керуються економічною ефективністю. Основна увага приділяється процесам виробництва, дистрибуції та таким сферам як фінанси, кадрові ресурси та закупівлі.

       Проблема сьогодні полягає в тому, що майстри створення цих процесів зайшли занадто далеко. Все в бізнесі було визначено, організовано та розбито на процеси. Ми народжувались з орієнтацією на процес. Як частина організаційної моделі контролю 20-го століття, чіткі процеси з пов’язаними з ними ролями та обов’язками означали, що роботу можна контролювати згори. Коли люди змушені дотримуватися суворих заздалегідь визначених процесів, їхній мозок «вимикається», і вони втрачають бажання та здатність до інновацій. З часом ми також перестали ставити під сумнів ці незграбні, громіздкі, енерго- та трудомісткі процеси, які стали частиною організаційної структури.

       Наслідком для бізнесу є те, що справи рухаються занадто повільно, люди думають і діють неприродньо, важко зробити що-небудь чи прийняти рішення, інновацій не вистачає, прийняття ризиків низьке, і все це призводить до збільшення витрат і залишення позаду більш спритних конкурентів. Але все це не повинно бути таким. Давайте візьмемо чистий аркуш паперу, як зробили ми у Технічному бюро “ЕйСкіл”, і подумаємо, як наші організації можуть працювати аби досягти своїх стратегічних цілей.

       Настав час спрощувати робочий процес

       У цю цифрову епоху, коли технологія сприяє швидким змінам у споживчих уподобаннях та модифікації галузей, дуже важливо, щоб компанії здійснювали інноваційні процеси правильно та швидко. Компаніям, для яких є типовим повільне прийняття рішень, нетерпимість до ризиків та протекціонізм, судилося провалитись. Настав час відкинути надлишкову складність і зробити простоту провідним світлом для досягнення найкращих результатів для вашої організації.

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *